V2.0
sansins, instrument,
バージョンアップしました ウェイトは1あたり
多分大分安定すると思われます、ただ、ちょっと画風に影響は出ちゃった感じです
あとボディに厚みが出るようにしてみました
v1.0
sansins, instrument,
今回は三線ですwww ウェイトは1.1くらいなのかなこれ
Description
FAQ
Comments (5)
蛇皮線ならば、バチがなくても違和感がない、考えたな!
今も膝で寝てるので、愛猫家としては「三味線…」となってしまうけど、音はたしかにいい。
なら、犬ならいいのかというとそういう問題でもないけどw
珍しくタコ見たと思ったら三味線w
Thank you so much! Amazing!
こんなん使うわ(笑
やはり沖縄子にお似合いですなぁ。ところで、ギターがかなり頻繁に出力されますぅ。
Looks like we don't have an active mirror for this file right now.
CivArchive is a community-maintained index — we catalog mirrors that volunteers upload to HuggingFace, torrents, and other public hosts. Looks like no one has uploaded a copy of this file yet.
Some files do get recovered over time through contributions. If you're looking for this one, feel free to ask in Discord, or help preserve it if you have a copy.
Details
Available On (1 platform)
Same model published on other platforms. May have additional downloads or version variants.